czwartek, 21 kwietnia 2011

Wielkanocne gniazdka

"...świetne jako ozdoba świątecznego stołu, którą....w każdej chwili można zjeść:) Zrobiłam małe gniazdka i wyszło ich 8. Wykorzystałam cienkie paluszki, ale mogą też być płatki śniadaniowe w kształcie 'patyczków'. Trochę poszłam na łatwiznę, bo nie chciało mi się ich szukać na sklepowych półkach-szczególnie, gdy świątecznych przygotowań przede mną;) Całkiem przyjemna zabawa z tymi gniazdkami:)..."

Składniki:
  • 100 g czekolady (ja użyłam gorzkiej)
  • połamane na małe kawałki cienkie niesolone paluszki
  • cukrowe jajeczka do ozdoby
Przygotowanie:
  • Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej.
  • Dodać połamane paluszki i wymieszać.
  • Nakładać łyżeczką małe gniazdka na papier do pieczenia i ozdabiać jajeczkami.
  • Poczekać aż czekolada zastygnie i gotowe!

Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz